sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Ei oo nyt mennyt tää viikonloppu ihan suunnitelmien mukaan... Lauantaina mun sisko herätti mut soittamalla joskus ennen kymmentä ja sit olikin koko loppu päivä täynnä toimintaa, en kerinny olla kotona paljon yhtään. Ja sit hirveä päänsärky on vaivannu mua koko viikonlopun :/

Mutta joo, asiaan :) Lauantaina kuskasin pikkuveljeni harkkohin Kuopioon (ja meinasin muuten ajaa ulos tieltä satasen nopeudella, kun vähän väsytti) ja sitten kävin siellä kirpparilla odotellessa. Olin niin ylpeä itsestäni, kun osasin ajaa autolla siellä, vaikka oli ihan hullut ruuhkat ja parkkeerasin hienosti peruuttamalla täpötäydellä parkkipaikalla. Hienoa! Ehkä vielä joskus opin ajamaan ihan oikeasti.


No kuitenkin, se kirppari. Yleensä mulla kestää vähintään puoltoista tuntia koluta se läpi, mutta tällä kertaa aikaa oli vain reilu puoli tuntia. Ja se oli hyvä asia, sillä tällä kertaa keskityin vain niihin pöytiin, joissa oli minun tyylisiäni ja kokoisiani vaatteita, enkä kolunnut joka nurkkaa läp periaattella "ehkä täältä löytyisi jotain ostamisen arvoista". Tein hyviä löytöjä!


Kiva harmaa-turkoosi huppari, jossa on autoja <3 Tykkään tosi paljon tuosta väriyhdistelmästä ja mallikin on ihan jees. Tää on alunperin Seppälästä ja hinta oli 2€.

Tän paidan ostin ihan täältä kotikirpparilta, mutta unohdin esitellä sen silloin niiden muitten ostoksien joukossa. Tykkään ihan hirveästi tuosta printistä. tääkin on Seppälästä ja hinta oli 1,5€.


Toppi maksoi euron :) Väri ja malli on kivoja.

SUPERLÖYTÖ! Lapko-paita maksoi ainoastaan 2 euroa ja on aivan loistavassa kunnossa. Ainut miinus on se, että paita on tuollainen lady fit-malli ja mä inhoan sellaisia. Mut ei se ole mitään sen faktan rinnalla, että mulla on nyt Lapko-paita!!!! Jee :D




Tässä on kanssa aivan ihana löytö. Paitaa voi käyttää joko tuollaisena löysänä paitana tai sitten mekkona, kuten tuossa alla olevassa kuvassa. Väri on oikeasti vähän vähemmän vihreä kuin kuvissa. Tämä maksoi euron.










Sanoin juuri ennen lähtöä siskolleni, että tarvisin lyhyen, mustan toppatakin. Ja arvatkaapa mitä? Nyt minulla on sellainen :) Takki maksoi 2€ ja on ihan tosi hyväkuntoinen. Olen halunnut jo kauan tällaisen pilotti-mallisen takin, joten tässä sain kaksi kärpästä yhdellä iskulla.



Ihanat noi mun kotihousut ja hiuksetkin on ihanat :)
Tää viikonloppu ei siis mennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutta tajusin äsken kaksi asiaa: 1) mulla alkaakin koulu huomenna vasta kymmeneltä, vaikka luulin et se alkais klo 8 ja 2) joululoman alkuun on enää 5 päivää!!!! Lomalla mulla on sit aikaa tehdä vaikka mitä ja aion myös hieman opiskella... Mun todistuksella kun ei paljoa leijuta, joten ylppäreiden pitäis mennä aika hyvin :)
Sori, tuli nyt vähän sekava teksti ja varmaan löytyy kirjoitusvirheitäkin, kun tässä samalla katson telkkaria. Ilta jatkuu joulutorttujen ja Kumman kaa:n seurassa :) Nam nam.




Ei kommentteja: