keskiviikko 30. joulukuuta 2009

I hate the world today

On olemassa ihmisiä, jotka vaikeuksia kohdatessaan nostavat päänsä pystympään ja porskuttavat vaikka läpi siitä kuuluisasta harmaasta kivestä. Sitten on niitä, jotka käpertyvät kerälle ja työntävät päänsä piiloon pienimmästäkin vastoinkäymisestä. Itse kuulun ehdottomasti noihin jälkimmäisiin. Eilisestä toheloinnista lannistuneena olen tänään kunniakkaasti viettänyt oikeastaan koko päivän sängyssä ja leikkinyt olevani kipeänä. (No on mulla oikeasti vähän kurkku kipeänä.) Pienimmänkin (tai no yleensä mulle sattuu aika isoja) vastaankäymisen kohdatessa joudun täysin teiniangstin valtaan ja yleensä makaan vähintään sen pari päivää sängyssä peiton alla säälien itseäni. En myöskään jaksa tehdä mitään, mikä arvatenkin johtaa vain suurempiin ongelmiin. Sitten, ehkä noin viikon kuluttua, kun olen saanut elämäni täysin paskaksi, ryhdistäydyn ja aloitan uuden elämän. Yksinkertaista, eikö olekin?



Onnekseni äitini kuuluu ehdottomasti noihin selviytyjätyyppeihin ja hän onkin ottanut tämän autohomman hoitaakseen minun pelatessani Pasianssia peiton alla. How great is that.


Sain kuitenkin tänään jopa niin paljon aikaiseksi, että hain sen H&M:n paketin. Olin ihan paniikissa kun näin kuinka iso laatikko sieltä oli tulossa, mutta onneksi iso koko hämäsi ja tuo oli oikeasti tosi kevyt ja onnistuin kantamaan sen ongelmitta kotiin.


Sisältö osoittautuikin sitten paljon ihanammaksi kuin olisin voinut kuvitella, teinhän tämän tilauksen ex tempore joskus neljän aikaan aamuyöstä... Ensin ihana viidakkomekko, rakastan tätä jo nyt yli kaiken! Tykkään ihan hirmusti tuosta kuosista ja tuosta mallista, eli tuo on vain tuollainen säkki, jota voi muokkailla sitten erilaisilla vöillä jne... Inhoan vaatteita joita voi käyttää vain yhdellä tavalla. Hintaa oli huimat 3,95.


Sitten KUKKAMEKKO. En ole ikinä ennen omistanut, saatikka sitten käyttänyt kukkamekkoa, mutta luulenpa, että se päivä on nyt käsillä! Tykkään ihan hirveästi tästäkin kankaasta ja tuosta mallista, nuo hihansuut ja helma ovat niin ihanan tyttömäiset, jota tuo musta väri sitten tasoittaa <3 <3 <3 Kuvassa mekko ei esiinny ihan edukseen kun en (yllättäen) jaksanut kiristää istuvammaksi tuolta takaa. Maksoi 9,95 €.


Tämä hame olikin sitten ainoa pettymys. Tilasin sen tuon ihanan kellohelman takia, mutta en odottanut sen olevan ihan noin korkeavyötäröinen... Minä kun en hirveästi korkeavyötäröisistä jutuista perusta. Värikin oli kuvassa jotenkin paljon kirkkaampi, eikä tuommoinen samea. Jotenkin kuitenkin tykkään tästä, joten luulenpa, että pidän tämän. En kuitenkaan jaksa palauttaa tätä :D Tämä oli kallein ostoksistani, 12,45 €. Tykkään muuten tuosta vyöstä!


Sitten tilasin myös maton (VIHDOINKIN MINULLA ON MUSTA MATTO!!!!) ja kaksi tyynyliinaa, minulla on jo tuollaiset keltaiset, mutta nyt on myös punaiset, voin sitten vaihdella niitä :P



Tänä iltana luvassa on vielä leffailta kavereiden kanssa, katsotaan 8 mile. Yllättäen minun ehdotuksestani :D En ole nyt oikein millään komedia-/romantiikkatuulella ja minulla on tapana katsoa kyseinen leffa aina kun teiniangsti iskee (eli varsin usein). Leffa on jotenkin niin lohduttava ja toivoa herättävä, en tiedä edes miksi. Tuollaiset "vaikeuksien kautta voittoon" tyyppiset leffat kyllä purevat minuun aina ja ikuisesti. Lisäksi rakastan Eminemiä :DDDD





Miten voi olla huonolla tuulella, kun kämppäkaverina on tälläinen söpöliini????

1 kommentti:

MOENDE kirjoitti...

Huomatkaa kaikki, että Eminem on Billboardin vuosikymmenen artistit listan nro. 1! :P