perjantai 11. joulukuuta 2009

Ostoslista

Ajattelinpa nyt julkistaa täällä sellaisen listan, jossa lukee kaikki vaatteet yms. mitä olen etsinyt jo iät ja ajat, ja jotka todellakin ostan jos jostain löydän! Eli sitten on turha valittaa mistään ainaisista kirpparilöydöistä.

Tässä kuitenkin ensin kuvat kissoistani, kun tajusin just, että en ole esitellyt niitä vielä ollenkaan! Minulla on siis kaksi kissaa, Maussi ja Peba. Tiedän, että noi nimet on aika kauheet, mutta ne on vaan vääntynyt käytössä tuollasiks...

Noh, Peppi eli Peba on nyt noin 3-vuotias tyttö, tuollainen ihana söpöliini, joka näyttää ihan maahiselta :) Peppi on peräisin Kuopion löytöeläinsuojasta, joten sen tarkkaa ikää yms. ei tiedetä. Se oli kuitenkin tehnyt yhdet pennut siellä. Peppi on luonteeltaan aika itsenäinen eikä hirveästi perusta ihmisistä. Tulee kyllä ihan mielellään syliin silloin kun se sille itselleen sopii (yleensä juuri silloin kun itsellä on hirveä kiire tms.) ja loukkaantuu verisesti jos sen siitä häätää.




Maussi eli Sulo-Matias on nyt noin 1,5-vuotias poika. Maussi on tallikissan pentu ja isästä ei ole tietoa :D Eli ei todellakaan ole mikään rotukissa, vaikka niin on monesti luultu. Se on tuollainen nappisilmä, joka on oikeasti läheisriippuvainen. Aina tunkee syliin ja tunkee joka paikkaan yms. Maussi myös nukkuu joka yö mun kainalossa/vieressä/päällä :) Maussi on myös todellinen pelkuri, se ei mm. uskalla mennä ollenkaan ulos ja myöskin pölynimuri aiheuttaa piilotumisreaktion (siksi siis imuroin niin harvoin :P).


Maussi tuli minulle lokakuussa 2008 ja Peppi pari kuukautta aikaisemmin, eli reilun vuoden ne ovat minulla nyt olleet. Aluksi Peppi vihasi Maussia syvästi, mutta sitä kesti onneksi vain noin kolme päivää. Minulle neiti tosin oli loukkaantunut peräti kaksi kuukautta, hyvä että suostui syömään minun antamaani ruokaa... Nykyään kissat ovat todella hyvät kaverit keskenään.

No niin, sitten se lista.

- mustat, korolliset ja nahkaiset nyörisaappaat. Olen etsinyt tällaisia jo ainakin kolme vuotta, mutta en ole löytänyt. Haluan siis ehdottomasti nahkaiset (tekonahkakin käy). Kerran löysin kirpparilta yhdet muuten täydelliset yksilot, mutta ne olivat mokkaa :/ Eli varren pitäisi olla ihan täyspitkä, eli ulottua polven alapuolelle ja koron tulisi mielellään olla piikki, en hirveästi innostu tolppakoroista, mutta kiilakorot ovat EHDOTTOMASTI poissa laskuista. Ja hintakin saisi olla mahdollisimman edullinen. Dinskossa on tällä hetkellä eräät aika hienot ja kriteerit täyttävät saappaat, mutta hintakin oli jotain 70€, mikä ei tietenkään ole paljoa kengistä, mutta liikaa minun rahatilanteelleni.

- täydellinen huppari. Hupparin pitäisi olla lämmin, mutta se ei saisi olla sellainen säkki, vaan mielellään sellainen, jossa näyttäisin hyvältä :D Ja tosiaan, minulle ei esimerkiksi H&M:n naistenhupparit mene käsivarsista päälle, joten hihat ei saa olla kovin tiukat. Hupparissa pitäisi myös olla "se jokin" esimerkiksi joku hieno printti tai vastaava.

- TIUKAT pillit, harmaat tai mustat. Kaikki pillini ovat ihan
lörppiä, haluaisin sellaiset oikeasti pillit :D H&M on siis ainakin täysin ulkona kuvioista, koska ne housut lörpähtävät samantien. Tälläiset on varmaan melko helppo löytää, kunhan on vain rahaa :)

- bilepaita/-toppi. Mulla ei ole yhtään sellaista baaripaitaa tai vastaavaa. Eli en haluaisi mitään paljettipaitaa (inhoan paljetteja), mutta kuitenkin sellaisen vähän juhlavamman... eikä mielellään mitään superheruttavaakaan. En ole löytänyt mitään hyvää, vaikka olen etsinyt jo yli vuoden.

- kellohelmainen hame. Näitä varmasti löytyy, mutta minulla ei vain pitkään aikaan ole ollut rahaa shoppailla muualla kuin kirpparilla.

- mekkoja. Niitä ei voi ikinä olla liikaa, eikä mulla edes ole montaa. Haluan kaikenlaisia mekkoja: söpöjä, hienoja, juhlavia, arkisia. Mutta en pitkiä! Helman maksimipituus on polvi.

-mustat peruskorkkarit. Tarviiko perustella? No ei.

- värikkäät, varrelliset kengät. Siis sellaset koristossut, en tiiä mikä niitten virallinen nimitys on.

- värikkäitä korkkareita. Söpöjä
<3

nahkatakki. Semmonen hyvä ja täydellisen kokonen ja istuva ja hieno. Ei mikään H&M:n melkeen sinnepäin malli.

-lapasia. Hävitin taas vaihteeks ne ainoani.

sori, en jaksanu ettiä mitään kuvia, hienot selitykset varmaan ajaa asian :)

Ei kommentteja: