tiistai 15. joulukuuta 2009

Busy Relaxin'

Oon ollut tänään tosi ahkera! Ensinnäkin, olin tänään koulussa ihan joka ikisellä tunnilla ja vielä kuuntelin opetustakin välillä. Sitä pientä sivuseikkaa, että minulla oli koulua tänään vain neljä tuntia 12.25-15.45 välillä ei tietenkään oteta huomioon :) Kirjoitin tänään myös elämäni pisimmän enkun aineen eli 241 sanaa (max. pituus 250 sanaa).

Myös koulun jälkeen olen ollut myös reipas. Ensin kävin hakemassa (siis ostamassa) kirpparilta vielä yhden joululahjan, enkä ostanut mitään muuta! Sitten muistin jopa laittaa joulukortit postiin ja kävelin kotiin tuolla arktisissa olosuhteissa. Täällä kotona olen dataamisen lisäksi mm. TISKANNUT!!!! (Haju tunkeutui nenääni jo tänne läppärinkin luo) Olen myös kiltin koululaisen tavoin tehnyt kaikki saksan kotitehtävät ja aloitellut äikän esseetä, joka pitää palauttaa huomenna. Laitoin myös joululahjat pesuun :) Suurin osa tämän vuoden joululahjoistani on kirpparilta ostettuja vaatteita, joten ajattelin pestä ja silittää ne oikein hyvin, jolloin ne ovat kuin uusia! Idan logiikka.
Tänään sain postin mukana tällaisen huivin! Siellä Studia-messuilla osallistuin noin 5 432 arvontaan, ja Vasemmistonuorten kohdalla oli onnetar ollut puolellani :) Huivia tulee kyllä varmasti käytettyä, sillä musta-valkoista palestiinahuivia minulla ei vielä ollutkaan. Eli ihan oikeaan osoitteeseen tuli tämä palkinto.



Jaahas, ilta jatkuu sen äikän esseen ja enkun sanojen parissa :) On tämä opiskelu kyllä vähän turhan rankkaa. Ajattelin myös katsoa Footloose - elokuvan vielä tänään. Siitä saa hyvää materiaalia äikän esseeseeni, aiheena Mitä harrastus kertoo harrastajastaan? jes.

Ei kommentteja: