keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Well anyway, we all look for one thing and one thing only, and that's not to feel lonely, so hold me. I'll do my best to deserve your love.

Kuten ehkä olette huomanneet, niin innostukseni tätä blogia kohtaan on ollut viime aikoina aika nollissa. Kameran puute on tietysti yksi syy (mulla on ollu NIIN ihania asuja tässä parina päivänä, että sydämeni itkee verta kun en saa julkistaa niitä koko maailmalle), mutta pääasiallinen syy on varmaan se, että mun innostus yleensäkin koko elämää kohtaan on ollu viime aikoina aika nollissa. Ja oon aika rappiolla (yllätys?).

Aattelin nyt tehä kerralla tämmösen megapostauksen, ku jos päätän tehä sillee yks asia/postaus, niin en ikinä saa niitä tehtyä. Mun pitäis kyllä olla jo nukkumassa, mutta arvatkaapa vaan saanko unta, kun valvoin viime yönä viiteen aamulla, heräsin tänään neljältä illalla ja oon vielä juonu koko illan cokista? Lisäks täällä on tosi kylmä, ku unohin ikkunan auki siks aikaa ku olin jossain. Tänään heräsin tosiaan siis neljältä siihen, kun sain viestin (kiitos Jemina, muuten olisin varmaan nukkunu ihan iltaan asti) ja lähdin heti tallilla käymään. Sit oon pessy pyykit (hyvä minä!) ja dataillu. Ja tehny ruokaa ja dataillu vähän lisää. Sit tajusin, että mulla ei oo mitään hyvää syömistä ja lähin käymään Abc:llä, mikä oli aikamoinen pettymys: Mun piti ostaa Missä X-pussi, mut siellä ei ollu, no sit olisin ostanu sellasen harmaan turkinpippuri-pussin, mut ei ollu niitäkään ja sit ostin suklaajäätelöä, joka paljastu sellaseks ällöks kertaalleen sulaneeks. Ja mopopojatkin oli ihan rumia.

Viikonloppuna olin tosiaan siellä Helsingissä Kaisan luona. Perjantaina oltiin kattomassa Don Johnson Big Bandiä Tavastialla. Oli ihan huippua. Mukana olivat myös Tuomo, Petteri Sariola ja Felix Zenger. DJBB veti vähän harvinaisempiakin biisejä, esimerkiksi Tugboat's Callin :) Sit yleisöä laulatettiin myös Livin' On A Prayerilla, Levottomalla Tuhkimolla ja Under Pressurella. Parasta.




Kiljuttiin ihan vähän vaan aina ku Felix Zenger tuli lavalle. Se vaan on niin ylisöpö! Harmi ku tossa videossa ei oikein kunnolla kuulu toi kaulajuttu, se oli niin siisti.





Lauantaina oltiin Tavastian Lauantaidiskossa, jonne jonotettiin sisään yli tunti! Huh huh, ei olis meikäläisestä sellaseen yhtään useammin. No, muuten siellä oli ihan hauskaa, mua vaan vähän väsytti ja haukottelin koko ajan... Ja ihmiset oli ärsyttäviä ja töni ja löi kyynärpäillä jne. Reissun kohokohta oli ehkä se ku käytiin baareilun jälkeen ostamassa paninit ku Mäkkärillä oli ulos asti ulottuva jono :D

Mun pitäis huomenna tehä noin viis miljoonaa asiaa, joten nukkumaanmeno olis varmaan enemmän ku hyvä idea. Laitan tähän loppuun vielä yöbiisien top vitosen.

1. Raappana - Kun uni ei tuu



2. Husky Rescue - New Light Of Tomorrow



3. Massive Attack - Teardrop



4. Placebo - Running Up That Hill



5. Husky Rescue - My Home Ghost




P.S. Vielä kerkeette käydä tsekkaamassa mun tekemän joulukalenterin täältä. Toi on hieno, vaikka itse sanonkin. Ja idea lähti siis siitä, kun mun kaveri valitti sitä, että se osti joskus vuosia sitten mulle Dumle-joulukalenterin äitinsä rahoilla ja mun oli kuulemma aika korvata se...

Ei kommentteja: