lauantai 11. joulukuuta 2010

Joulujuhla

Nanananaa, nää kuvat on ladattu Bloggeriin ihan tällä mun omalla pikku mussukkaläppärilläni! Jee :) En tiedä miks tää nyt yhtäkkiä alko taas toimimaan, mutta ei sillä niin väliä ole. Pääasia että toimii.

Keskiviikkona olin tosi kipeenä, mutta vääntäydyin silti koulumme joulujuhlaan kuvaamaan. Kuvista tuli yllättäen aika surkeita, joten se siitä. Mutta oli ihan kiva nähdä nää esitykset joka tapauksessa.

Tanssilinjan esitys oli hieno, mutta ehkä vähän turhan taiteellinen minun makuuni. Tätä katsellessa ei voinut kuin miettiä, että luojan kiitos en ole enää tuolla linjalla.

Teatterilinjalaisten pantomiiminäytelmä veti aika sanattomaksi. Miten jotkut vain osaavat ja miksi minä en?



Maahanmuuttajien ja nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajien esitys oli kaikessa kömpelyydessään ja ennalta-arvattavuudessaan varsin hellyyttävä :)



Back to the sixties!
Oon kyllä aina pitänyt itteäni täysin fiftarityttönä, mutta vaihtelu virkistää... Ja toi mekko on vaan niin kiva. Ostin ton Jyväskylästä kirpparilta syyslomalla. Noi hiukset on ihan päin persettä, ku en kerinny kuivata & suoristaa niitä. Tietäähän sen sitte miten käy.




Ja jos jotakuta ärsyttää toi mun oikean jalan asento, niin hei, niin muakin. Nähtävästi mun jalka on vähän kierossa, koska mä kävelenkin tollee jalkaterä sisäänpäin. Ei ihme jos polvet huutaa vähän väliä hoosiannaa.
Ei mulla muuta. Kello on vartin yli seittemän ja mun tekis mieli mennä nukkumaan. Ja samalla on ehkä maailman levottomin olo. Jännää.

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Mulla on kans toinen jalka tommonen ja olin kerran melkeen kuukauden saikulla (koko jalka turpos ja sillä ei voinut kävellä) ja kävin fysioterapiassa sen takia :'D

MOENDE kirjoitti...

No jee :D Minäkin oon käyny vaikka missä näitten polviongelmien takia, mut mulle sanottiin vaan, että ne menee ohi tai sitten ei. No ei oo menny, mut ihan sama. En mä urheilis muutenkaan.