maanantai 6. joulukuuta 2010

Me Love U Long Time

Multa on turha odottaa mitän hirveän järkevää postausta ihan hetkeen (ihan ku semmosia tässä blogissa olis koskaan ollutkaan)...



Tää tyttö leijailee nimittäin tällä hetkellä ainakin 25 senttiä maanpinnan yläpuolella =))) Ja kyllä kaiken takana on mies, kuten aina. Ja älkää tuomitko minua, sillä...




... tämä poika on yksinkertaisesti unelmieni mies. Ja ainakin vielä tällä hetkellä minun silmissäni täydellinen, enkä tarkoita sitä, ettei hänessä olisi vikoja, vaan sitä, että tykkään hänestä juuri sellaisena kuin hän on. Esimerkiksi maailman seksikkäimmästä hymystä ja ihanista lihaksista, näin vain muutaman mainitakseni :D

... se tanssii mun kanssa. Ei ehkä maailman parhaiten, mutta tanssii silti. Ja sen mielestä mun tanssiminen näyttää hyvältä. Eihän noin sujuvasta valehtelijasta voi olla tykkäämättä!




... sen kanssa on niin hauskaa. Ja se tajuaa mun pelleilyjuttuja, se ei oo aina niin itsestäänselvää.


... ja se vaan on ehkä yks maailman suloisimmista ihmisistä. Koviksen ulkokuori ja käytös yhdistettynä käsittämättömän söpöön käytökseen on vaan jotain, mihin mä sorrun aina. AINA.

Ei kommentteja: