keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Suuri seikkailuni

Asun tosiaan tän joululoman yksin täällä rakkaan opinahjoni asuntolassa ja mulla on ollu vähän tylsää. Tänään olin sentään huimat 2 tuntia töissä (jä oon ihan uupunut, säälittävää). Oon viettäny kaikki illat lueskellen "halutaan vuokrata omakotitalo halvalla epäluotettavalle opiskelijalle" tyylisiä ilmoituksia, joita on kumma kyllä tullut vastaan aika vähän.

Datasin siis ihan rauhallisesti tavalliseen tapaani, kun mun rupes tekemään ihan hirveesti mieli sellasta Twister-jäätelöä. Sit vielä Jonde kyseenalaisti mun kyvykkyyden asua yksin omakotitalossa, joten päätin lähteä kauppaan katsastamaan potentiaalisia koiranulkoiluttajia/takanlämmittäjiä/laskunmaksajia. En siis voinu lähteä ihan perustuulihousuissa. Tai no olisin mä voinu, koska tän tuppukylän miekkosille sillä ei varmaankaan olis ollu paskaakaan väliä, MUTTA kuten sanottu, mulla on ollu vähän tylsää. Päätin siis ihan laittautua jäätelönostoreissua varten.



Päätin siis oikein meikata. Huomatkaa: sekä ripsaria että huulipunaa.


Sit aattelin myös vähän testata mun uusia vaatteita. Niin ja onhan se kiva vähän kuvata itseään kännykällä peilistä käytävällä. Mut joo ostin tosiaan sieltä Oulusta myös tollasen boleron, missä on kukkia. Enkä siis oo käyttämässä sitä tollasen topin päällä, älkää hätäilkö. Aattelin vaan, et se erottuis paremmin tosta, kun tää kuvanlaatu on näin huima.


Pääasiassa mulla oli nää vaatteet siks, et pääsin käyttämään mun uutta takkia, joka on maailman ihanin! Ton kanssa olis kyl sopinu paremmin joku leveähelmaisempi hame, mutta tossa vaiheessa kello oli jo varttia vaille kaupansulkemisaikaa ja mulla tosiaan oli tommoset kipittelykengät.


Okei, ehkä mä vähän näytän pojalta. Mut huomatkaa edelleen tuo takki!



Ja ihan pakko oli laittaa noi sukkikset, koska ne oli tismalleen samaa sävyä. Väliäkös sillä, että ne on ihan helvetin rumat ja leventää mun jalat noin kaksinkertaisiks. Silti ne pitää tunkea jalkaan vähän väliä. Voisin ehkä lahjoittaa ne uuteen kotiin?

Itse kauppareissusta mulla ei ole kuvia, koska oli pimeää, mulla oli kiire ja en mä nyt helvetti rupee kuvaamaan itteäni kännykällä jossain kaupassa. Joku raja mullakin sentään on. Ainakin vielä. Saa nähä miten menee sitten loman loppupuolella :D

Matkalla sinne kauppaan mun piti ylittää yksi vaivainen autotie ja jäin tietysti odottamaan, että autot ajaisi siitä ensin. No tietenkin joku urpo rumassa Toyotassaan päätti JUST nyt olla kohtelias ja jäi odottamaan, että minä kipitän ensin siitä tien yli. Tietysti yritin samalla tsekkailla kyseisen kuskin koiranulkoiluttajapotentiaalia sen verran innokkaasti, että liukastuin ja räpiköin siinä keskellä tietä kuin konsanaan Bambi jäällä. En ehkä enää ikinä kävele talvella tollaisilla koroilla ja minihameella. Mut ainakin sillä autoilijalla oli hauskaa.

Sitten kaupassa näin jonkun serkkuni kaksoisolennon ja olin jo moikkaamassa sitä, kun onneksi muistin, että Facebookin mukaan kyseinen serkku ei ole tällä hetkellä edes Suomessa. No mitäs katsoi niin pitkään. Tai kuka nyt ei katsoisi pitkään kun joku ensin töllöttää viisi minuuttia ja sitten hymyilee tuttavallisesti.

Muuten menikin sitten ihan hyvin, mitä nyt sain taas jotain kuumia aaltoja söpön kassapojan lähettyvillä. Niin ja loppujen lopuksi unohdin ostaa sen hemmetin Twisterin, koska päätin taktisesti kiertää karkkiosaston ja jätskiosasto olis ollu siinä vieressä. Joskus käy näin.



Ostin sentään Cokista (punaista joulun kunniaksi), punaistaa jaffaa (se Pirkan versio on kyllä parempaa, mutta ostin nyt vielä Jaffaa kun siinä on tää vanha pullo), jauhelihaa (en tiiä mihin käytän sitä, mut pitihän mun nyt ostaa jotain ruokaakin) ja kaks deodoranttia (eivätkä olleet edes missään tajouksessa prkl).

En tiiä mikä tän postauksen pointti oli nyt olevinaan? Tää vaikutti niin hauskalta mun mielessä, mut sitten ku valehtelematta tunnin latasin noita kuvia, niin en sit jaksanu enää juurikaan panostaa tähän kirjoituspuoleen.

Pitäiskö rueta ihan suosiolla tämmösen oletetun tyyli-/vaate-/valitusblogin sijasta pitämään blogia, mikä kertois mun kauppareissuista? Y/N?




Tässä biisissa on kuulemma jotkut tajunnanräjäyttävät lyriikat. Mä kuulin vaan et "leijona tallaa käyrää miekkaa, leijonan kypärät on täynnä hiekkaa" ja repesin. Ja tiiän, et se on leijonakypärät oikeasti, mutta... En voi enää kuunnella tätä biisia nauramatta. Et se siitä kantaaottavasta räpistä ja sen kuuntelusta. Mut mitä muuta voikaan odottaa ihmiseltä, jonka lempibiisi on yhä edelleen Trilogian Nyytit?

Ei kommentteja: