perjantai 10. joulukuuta 2010

Of course life is a bitch. If it was a slut, it would be easy.

Heipä hei pitkästä aikaa!

Mistähän sitä alottaisi... Oon ollu tän viikon ihan tosi kipeänä, joten jännittävä elämäni on ollut vielä tavallistakin jännittävämpää. Eilen olin jo ihan lopen kyllästynyt tähän lorvailuun ja päätin parantua, mutta ei se näköjään auttanut, räkä lentää yhä edelleen. Kipeenä olo on muuten tosi tympeää, kun olis hirveesti tekemistä, eikä jaksa tehä muuta, kuin maata, katsoa leffoja ja syödä karkkia. Ei sillä, että mulla olis mitään edellamainittuja asioita vastaan, mut niitä olis vaan aika paljon kivempi tehä, jos ei olis näin paska olo koko ajan :D Eikö olis paljon kivempaa, että säännöllisen kipeenä-olo-mölläilyn sijasta vois vaan muuten vaan makoilla pari päivää kuukaudessa?


Jotain positiivistakin on tapahtunut, eli mun H&M:n tilaus saapui. Joissain piireissä se ehkä laskettais enemmänkin negatiiviseks asiaks mun tilin saldoa ajatellen, mutta...



Oon muuten aika ylpee näistä kollaaseista. Paketista paljastui siis tommonen söpö rusettikoru, beige hame (mulla on siis samanlainen myös mustana), ihana mustavalkokuvioinen hame (mulla on samanlainen myös pinkkipalloisena mustana), ihana musta liehukemekko, kaks kauheeta mekkoa, jotka ei näyttäneet YHTÄÄN noiden kuvien mekoilta ja pitsinen alusasu (korsetti & alushousut), joita tulen varmasti vielä joskus käyttämäänkin... Mutta toisaalta, niitä kokeillessani peilikuvani näytti niin kuumalta, että meinasin raiskata itseni, joten eivätköhän ne ole paikkansa vaatekaapissani ansainneet jo pelkästään sillä. Oon nimittäin tän viikon kuljeskellut ympäriinsä samoissa, hyvin likaisissa hupparissa ja collegehousuissa ja hiukset rasvaisena, joten se, että näytän jossain kuumalta, on melko harvinainen näky. Btw, tää asuntolaelämä on aika perseestä kipeenä. Kävin nimittäin tässä yks päivä syömässä tosssa alakerrassa just niillä paskasilla vaatteilla, pipo päässä ja ilman rintsikoita o___O Että moi vaan te kaikki söpöt pojat meidän koulussa.


Niin ja koska oon toivoton shoppailuaddikti, niin mulle on vielä tulossa nämä. Toi söpö mekko oli vaan pakko saada ja sit tommonen sotilaallinen takki ja jakku ja koru jajajajaja...






Tilasin myös pari pyyhettä ja tommosen pyykkipussin. Oi voi. Nyt on kyllä pakko vähän rajoittaa, ei tästä tule taas yhtään mitään. Pieni pääni ei millään tajua, että hevosenomistajana ja ennen kaikkea työttömänä ei voi tilailla kaikkea, mitä mieli tekee.


Jaahas, pitäisköhän sitä tehdäkin jotain muuta ku datailla. Se oliskin ehkä eka kerta tällä viikolla.




P.S. Mulla on ehkä maailman paras kämppis. Tälläkin hetkellä se on hoitamassa mun hevosta ja minä vaan täällä teen jotain kollaaseja ostoksistani. Hyvä minä!

2 kommenttia:

hannamaria kirjoitti...

OI SÄ OSTIT TON MEKON AWW!


...ja anteeks nauroin niin paljon tuolle "meinasin raiskata itseni" XDDDDDDDDD

MOENDE kirjoitti...

No PERIAATTEESSA en oo vielä ostanu sitä, koska se tulee vasta joulukuun lopussa ja sittenhän se pitää vielä maksaakin... :D

Hei, mulla on tapana myös tuijotella itteeni peilistä ja miettiä, et oon ehkä maailman kuumin nainen ja ihmetellä miks kaikki ihanat miehet ei tajua sitä.