torstai 2. joulukuuta 2010

Löytöjä kierrätyskeskuksesta.

Löytyihän täältä vielä yksi julkaisematon luonnos! Tässä mahtavia löytöjäni kierrätyskeskuksesta, jossa kävin joskus pari viikkoa sitten. Nää kuvat on tosi huonoja, olisikohan se kamera sittenkin ollut hieman rikki jo ennen sitä lattialle tippumistaan? (On muuten ollut tosi rankkaa elää ilman kameraa, monta hienoa asua on jo jäänyt kuvaamatta ja muutenkin...)


H&M:n violetti samettihame. Tää oli aivan pakko saada tuon uskomattoman ihanan värin takia. Huomasin vasta kotona, että tää oli kokoa 34... Mutta ei se mitään, en olis muutenkaan halunnu noin pitkää hametta. Joskus kun vielä sais tän ommeltuakin...

H&M:n kietaisuneule, josta aattelin vääntää itselleni sen boleron. Tosin tää on niin kutistunut ja muutenkin niin pieni, että tää nyt menis bolerosta jo ihan näinkin.

Vähän hölmön näköinen se silti on. Hmm. Pitää nyt kattoa, mitä sille keksis.

No se joustava minihame! Toi vetoketju oli ihan kiva ekstra.

Alunperin mun piti tehä tästä kankaasta itelleni semmonen juhlavampi bolerontapainen (oon taas aatellu aika optimistisesti näitä mun ompelutaitoja), mutta toisaalta tää on aika siisti tämmösenäänkin.
Noi kuviot on hei salamoita (salamia?)... Vähänks siistii!



Sit vielä Vero Modan musta slipooveri, tää saa nyt luvan olla vähän aikaa sen löysän liivin korvikkeena.


Meillä oli eilen sellaiset epäviralliset koulun pikkujoulut, joissa oli oikeasti ihan MAHTAVAA! :D Tänään olo oli kyllä sen mukainen, oon vaan juminut koko päivän saamatta aikaan mitään. Tai oon mä lukenu tatuointikirjaa ja datannu. Kyllä siinä on jo aika paljon saavutuksia yhdelle päivälle. Viikonlopun omistan kyllä kaikelle järkevälle, vois esimerkiksi ommella tai aloittaa pääsykokeisiin lukemisen. Tai vaikka molempia.


Loppuun vielä pari eilistä karaokebiisiä. Lauloin yhteensä ehkä 8 kertaa.



Ei kommentteja: