perjantai 20. marraskuuta 2009

Vähän minusta

Ajattelin nyt kertoa joitakin perustietoja itsestäni, kun huomasin etten ollut kertonut noissa alkupostauksissa oikeen mitään.

Olen 18-vuotias (tosin kohta 19) tyttö ja opiskelen viimeistä vuotta lukiossa. Asun Pohjois-Savossa eräällä todella pienellä paikkakunnalla, jota en nyt julkista, mutta se on varmaan melko helppo arvata jos yhtään tuntee tätä seutua. Asun rivitaloyksiössä kahden kissani kanssa melko lähellä "keskustaa". Harrastan ratsastusta ja kansalaisopistoa :D Olen tällä hetkellä muun muassa espanjan, venäjän ja itämaisen tanssin kursseilla.

Tyylini on melko hajanainen, tai oikeastaan minulla ei ole mitään tiettyä tyyliä. Toisinaan olen rock/punk, toisinaan hyvin tavis, toisinaan supernaisellinen ja toisinaan jotakin aivan muuta. Pidän paljon fiftarityylistä, rockabillytyylistä, rocktyylistä ja korkeat korot ja mekko-tyylistä :) Kuuntelen paljon musiikkia, lähinnä rockia, räppiä ja trancea, ja musiikki myös inspiroi minua pukeutumisessani.

Ei kommentteja: